مطالب آموزشی

صندل طبی چه فوایدی در پیشگیری و درمان درد کمر دارد؟

صندل طبی

خرید صندل طبی و تأثیر آن بر کمردرد

همان‌ طور که می‌ دانید هر فرد ساعات بسیاری را در روز، کفش یا صندل پوشیده و در حال راه رفتن است. به همین دلیل می‌ توان گفت کفش و صندل غیر استاندارد و نامناسب باعث بروز مشکلات زیادی همچون کمر درد و پا درد خواهد شد. از این رو بهتر است هنگام خرید صندل علاوه بر توجه به ظاهر، استاندارد بودن و کیفیت زیره و کفی آن را نیز بررسی کنید. در حقیقت صندل‌ های طبی، گزینه‌ای ایده‌ آل برای بهبود و درمان آسیب‌ های کمر و ستون فقرات هستند؛ اما چه تأثیری بر روی تسکین درد‌های این ناحیه دارند؟ مزایا و ویژگی‌های صندل طبی چیست؟ در ادامه این گفتار ما را همراهی کنید، چرا که تصمیم داریم به سؤالات شما پاسخی دقیق و راه‌ گشا بدهیم.

چرا پوشیدن صندل طبی استاندارد برای دیسک کمر اهمیت دارد؟

همانطور که بار‌ها نیز به آن اشاره شده، پا‌ها به عنوان پایه و اساس بدن و یکی از اعضای اصلی آن شناخته می‌ شوند. چرا که هر فشار اضافه‌ ای که به آن وارد می‌ شود بر روی سایر اعضای بدن نیز تأثیر می‌ گذارد. از این رو شاید یکی از عوامل بروز درد‌های ناحیه کمر و پا‌ها، استفاده از کفش و صندل نامناسب باشد. در حقیقت با توجه به اینکه بیشتر ساعات روز ممکن است در حالت ایستاده یا مشغول راه رفتن باشید، صندل غیر استاندارد و نامرغوب می‌ تواند تهدیدی برای سلامت پا‌ها و کمر شما باشد. این موضوع بیش از قبل ضرورت و اهمیت استفاده از صندل طبی را برای بهبود کمردرد، پادرد و بیماری‌ هایی همچون خار پاشنه، همچنین کاهش فشار به زانو‌ها را نشان می‌ دهد.

مزایای استفاده از صندل طبی برای کمردرد چیست؟

درمان‌ های کمردرد و دیسک کمر از طریق جراحی، یکی از روش‌ های سنگین و دشوار محسوب می‌ شوند. از طرفی ممکن است سایر روش‌ های درمانی غیرجراحی برای این منظور محدود بوده و نتیجه چندان مطلوبی نیز به همراه نداشته باشند. به همین دلیل پوشیدن صندل طبی را می‌توان یکی از راهکار‌های مؤثر برای جلوگیری از بروز درد در ناحیه کمر و پا‌ها، همچنین تسکین کمردرد دانست.

در حقیقت صندل‌ های طبی، یک روش درمانی ایمن، غیر دارویی و غیرتهاجمی هستند که در بسیاری از افراد به صورت قابل توجهی باعث کاهش درد دیسک کمر می‌ شوند. به این نکته توجه داشته باشید که باید از فروشگاه‌ ها و مراکز معتبر اقدام به خرید صندل طبی استاندارد کنید، در نهایت نیز می‌ توانید با یک پزشک متخصص ارتوپدی در این مورد مشورت کرده و از صندل‌ های طبی در کنار سایر روش‌های درمانی برای بهبود و کاهش درد کمک بگیرید. در ادامه مزایای بیشتری از این محصولات را بررسی می‌کنیم.

صندل طبی از نواحی کمر، مچ و کف پا‌ها به خوبی حمایت می‌کند.

صندل‌ های طبی با بهبود وضعیت قرار گرفتن ستون فقرات و پا‌ها به برطرف کردن مشکلات اسکلتی – عضلانی کمک می‌ کنند. طراحی صندل طبی به گونه‌ ای است که هنگام راه رفتن از کمر، مچ و کف پا‌ها حمایت خوبی خواهد شد. در واقع به دلیل انعطاف‌ پذیری عالی، این اطمینان وجود خواهد داشت که قوس کف پا، پاشنه و پنجه به طور کامل پشتیبانی شده و پا‌ها در وضعیت مناسبی قرار می‌ گیرند.

صندل طبی

صندل طبی

صندل طبی به تسکین درد در نواحی کمر و پا‌ها کمک می‌کند.

صندل‌ های طبی به دلیل طراحی ارگونومیک و متناسب با آناتومی پا‌ها، حمایت و حفاظت حداکثری را از پا‌ها هنگام راه رفتن ارائه می‌ دهند. کفی و زیره این نوع صندل‌ ها از گودی کف پا پشتیبانی کرده و به کاهش درد مزمن در کمر، لگن، پایین پا‌ها، پاشنه و کف پا‌ها کمک می‌ کند.

از این رو اگر شغلتان و سبک زندگی‌ تان به گونه‌ ای است که مجبور هستید ساعت‌ های طولانی را بایستید، بهتر است صندل طبی را انتخاب کنید تا از آسیب دیدن استخوان، پا‌ها و عضلات آن‌ها در آینده جلوگیری کنید.

 

صندل طبی به بهبود گردش خون در پا‌ها کمک می‌کند.

این نکته را مدنظر قرار دهید که چنانچه خون کافی به پا‌های شما نرسد، این بخش از بدن به اکسیژن و مواد مغذی کافی دسترسی نداشته و به مرور زمان منجر به بروز عوارضی همچون ورم پا‌ها می‌ شود. صندل‌ های طبی استاندارد، گردش خون را در تمام بخش‌ های پا‌ها و به خصوص کف آنها بهبود می‌ بخشند.

در واقع با تحریک نقاط مختلف پا‌ها، باعث شده تا جریان خون به صورت بهینه در تمامی این نواحی جریان یابد و در نهایت از ورم پا و آسیب سلولی جلوگیری کند. چرا که گردش خون مناسب علاوه بر حفظ سلامتی پا‌ها، کمک کرده تا تمام اندام‌های بدن در وضعیت مطلوبی قرار بگیرند.

صندل طبی

صندل طبی

سؤالات متداول

آیا استفاده از صندل طبی برای همه افراد مناسب است؟

بله. پوشیدن صندل‌ های طبی حتی برای افراد سالم و جوان هم ضروری است. چرا که وضعیت پا‌ها را هنگام راه رفتن اصلاح کرده و از وارد شدن فشار به کمر، زانو‌ها و مچ پا‌ها جلوگیری می‌ کند.

هنگام خرید صندل طبی چه ویژگی‌هایی را باید در نظر گرفت؟

به طور کلی صندل‌ های طبی باید قوس کف پای شما را به خوبی پوشش داده و نرم و انعطاف‌ پذیر باشند. همچنین ارتفاع پاشنه آن نباید خیلی زیاد باشد تا به پا‌ها فشار وارد نشود.

گفتار پایانی؛ از کجا صندل طبی مناسب کمردرد بخریم؟

در متنی که مطالعه کردید، در مورد ویژگی‌ ها و مزایای صندل‌ های طبی برای کاهش کمردرد برای شما مطالب مفیدی را ارائه کردیم. به طور کلی صندل طبی با کیفیت و مرغوب، تمامی استاندارد‌های لازم برای حفظ سلامتی کمر و پا‌های شما را دارد. به همین دلیل توصیه می‌شود، چنانچه در روز به مدت طولانی از صندل استفاده می‌کنید یا در حالت ایستاده هستید، همچنین مشکلاتی مانند پادرد، کمردرد، بیماری دیابت، خار پاشنه و… دارید، از صندل طبی با زیره و کفی استاندارد استفاده کنید.

اگر از درد‌های ناحیه کمر رنج می‌برید و به فکر خرید صندل طبی هستید، کافی است به بخش محصولات سایت قصر صندل مراجعه کرده و از میان صندل‌ های طبی موجود، محصول مورد نظرتان را خریداری کنید. اگر هم سؤالی دارید با کارشناسان ما تماس گرفته تا دقیق‌تر شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *