مطالب آموزشی

همه چیز درباره صندل PVC

خرید صندل PVC

در حین خرید صندل چه فاکتورهایی برایتان حائز اهمیت است؟ اگر به دنبال یک صندل با کیفیت، مقاوم، با دوام، زیبا و در عین حال ارزان هستید صندل پی وی سی انتخاب مناسبی برای شما به شمار می‎رود. این نوع صندل با استفاده از گرانول‌ های پلی وینیل کلراید تولید می‎شود که در تولید زیره کفش، دمپایی و صندل کاربرد دارد.

در حال حاضر مدل‌های مختلف صندل پی.وی.سی در بازار عرضه می شود که توجه خریداران را به خود جلب کرده است. اما پیش از خرید صندل‌ PVC بهتر است با این محصول کاربردی بیشتر آشنا شده و راهنمای خرید صندل PVC را مطالعه کنید.

صندل PVC چیست؟

منظور از صندل PVC، صندل‌ پلاستیکی است که با استفاده از پلی وینیل کلراید یا به اختصار PVC تولید می‌شود که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد. از ویژگی‌ های این ترموپلاستیک می‌ توان به قیمت ارزان، وزن سبک، دوام بالا، قابلیت پردازش آسان و… اشاره کرد.

پی وی سی دارای اشکال مختلفی است که برخی از آن‌ها سفت و برخی دیگر قابل انعطاف هستند. معمولاً در تولید صندل از اشکال قابل انعطاف پی.وی.سی استفاده می‌شود که از ایجاد فشار در پاها جلوگیری می‌کند و احساس راحتی بیشتری را برای مصرف کنندگان به ارمغان می‌ آورد. خوشبختانه پی.وی.سی رنگ‌ پذیر است که باعث شده تا بتوان انواع صندل پلاستیکی را در رنگ بندی‌ های مختلف تولید کرد. همچنین امکان مخلوط کردن پی.وی.سی با سایر ترموپلاستیک‌ ها وجود دارد که می‌ توان به این صورت باعث بهبود خواص آن شد. البته این مسئله در کنار مزایایش دارای معایبی نیز هست؛ برای مثال ممکن است برخی از کارخانجات پلاستیک‌ های ضایعاتی را با PVC مخلوط کرده و از آن در تولید صندل استفاده کنند. به این صورت محصول نهایی دارای کیفیت پایین بوده و استفاده از آن توصیه نمی‌ شود.

در حین خرید صندل PVC به چه نکاتی توجه کنیم؟

در قسمت قبل در رابطه با PVC اطلاعات کاملی در اختیارتان قرار دادیم. اما توصیه می‌ کنیم در حین خرید صندل PVC به نکاتی که در ادامه ذکر می‌ شود توجه داشته باشید. به این صورت می‌ توانید خرید رضایت بخشی را تجربه کرده و تا مدت‌ها از خرید صندل جدید بی‌ نیاز شوید.

خرید صندل PVC

خرید صندل PVC

حمایت صندل از شکل طبیعی پا

خوشبختانه اکثر کارخانجات از قالب‎های استاندارد برای تولید صندل PVC استفاده می‌ کنند. اما در حین خرید این نوع صندل بهتر است حتماً به شکل زیره آن توجه داشته باشید و محصولی را خریداری کنید که با ساپورت قوس پا باعث تعادل بیشتر و بهبود وضعیت بدنی شما شود. همچنین بهتر است صندلی را انتخاب کنید که دارای زیره‎ای با ضخامت ۳ تا ۵ سانتی‎متر باشد.

شستشوی آسان صندل

تفاوتی ندارد که از صندل پلاستیکی در منزل یا بیرون از منزل استفاده می‌ کنید. در هر صورت توصیه می‌ کنیم هر چند وقت یکبار صندل خود را شستشو دهید. شستشوی صندل‌ های پی وی سی معمولاً با دست انجام می‌ گیرد و برای این کار می‌توانید از انواع شوینده لباس و یک فرچه نرم استفاده کنید. اما در حین خرید حتماً محصولاتی را انتخاب کنید که مدل ساده‌ ای داشته و احتمال تجمع میکروب و باکتری را کاهش می‌ دهند.

بررسی کیفیت صندل

معمولاً اکثر افراد از صندل، دمپایی یا کفش برای ساعات طولانی استفاده می‎کنند؛ به این صورت احتمال مشکلاتی مانند تعریق و بوی بد پا وجود دارد. در صورتی که صندل انتخابی دارای کیفیت مناسبی نباشد و از مواد اولیه بازیافتی و بی‌ کیفیت تولید شود باعث تشدید بوی بد پا و مشکلاتی مانند حساسیت یا ایجاد میخچه می‌ شود. بنابراین اگر صندل مورد نظرتان دارای بوی نامطبوعی است یا قیمت بسیار ارزانی دارد از خرید آن صرف نظر کنید؛ چراکه به احتمال زیاد از مواد اولیه بی کیفیت در ساخت آن استفاده شده است.

مزایای صندل PVC چیست؟

انتخاب صندل PVC با مزایای بی‌ شماری همراه است که از مهم‎ترین آنها می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضد آب و رطوبت: شده تا به حال در حین راه رفتن در محیطی خیس و مرطوب مانند سطح چمن یا کف سرویس‌ های بهداشتی احساس کنید که پاهایتان خیس و مرطوب شده؟ مطمئناً در این شرایط احساس ناخوشایندی به شما دست می‎دهد. خوشبختانه صندل‌ های PVC کاملاً ضد آب هستند و احتمال نفوذ آب از کف صندل به پا وجود ندارد.
  • عدم لغزندگی: معمولاً سطح سرامیک کف منزل کمی لیز است. این مشکل در صورتی که کمی آب روی زمین بریزد دوچندان می‎شود. در این شرایط اگر با یک دمپایی نامناسب روی سطح خیس حرکت کنید احتمال لیز خوردن شما وجود دارد. برای جلوگیری از این مشکل صندل‎های پی.وی.سی آجدار انتخاب مناسبی به شمار می‌ روند. این صندل‌ها به هیچ عنوان روی سطوح لیز نمی‌ لغزند و باعث حفظ تعادل شما خواهند شد.
  • قیمت ارزان: صندل‌های PVC دارای قیمت بسیار ارزان بوده و کیفیت بالایی دارند. به همین دلیل این محصولات توسط اقشار مختلف جامعه قابل خریداری هستند.
  • وزن سبک: وزن سبک صندل پی وی سی باعث شده تا در حین استفاده از آن احساس راحتی بیشتری داشته باشید. به این صورت از خستگی پاها جلوگیری شده و می‌ توانید از صندل خود برای ساعات طولانی‌تری استفاده کنید.
خرید صندل PVC

خرید صندل PVC

سوالات متداول

آیا صندل پی.وی.سی در تابستان قابل استفاده است؟

صندل پی وی سی عایق حرارت بوده و گرما را جذب نمی‌ کند. بنابراین از این محصول می‌ توانید به راحتی در فصل تابستان و در محیط‌ های سرباز استفاده کنید.

دوام صندل‎های PVC چقدر است؟

در صورتی که صندل مورد نظر از پی وی سی منعطف و درجه یک تولید شده باشد تا چندین سال قابل استفاده خواهد بود.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی صندل PVC پرداختیم و ویژگی‌ های این محصول را شرح دادیم. همچنین نکات خرید صندل‎های پی.وی.سی را بررسی کردیم. برای خرید صندل پلاستیکی یا PVC می‌ توانید وارد سایت قصر صندل شده و مدل‌ های متنوع این محصول را مشاهده کنید. قصر صندل به عنوان مرجع صندل ایران شناخته می‎شود که این محصولات را در مدل‌ های متنوع با رنج قیمتی متفاوت عرضه می‌ کند. به این صورت شما می‌توانید صندل دلخواه خود را انتخاب کرده و سفارشتان را در عرض چند دقیقه ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *