مطالب آموزشی

خرید صندل خارجی

خرید صندل خارجی

صندل جزء قدیمی‌ ترین انواع پوشش پا به حساب می‌آید که با وجود روی کار آمدن انواع کفش و کتانی، همچنان جایگاه خود را در استایل روزانه افراد حفظ کرده است. در گذشته‌ های دور معمولاً صندل‌ ها را با استفاده از حصیر یا دیگر مواد طبیعی تولید می‎کردند؛ اما با پیشرفته شدن صنعت مد، نحوه طراحی و مواد اولیه مورد استفاده در ساخت صندل تغییر کرد.

امروزه شما می‎توانید انواع صندل زنانه و مردانه را در طرح‌ ها و مدل‌ های مختلف خریداری کنید. اما بهتر است به برند سازنده صندل نیز توجه داشته باشید؛ برای مثال صندل خارجی برند دارای قیمت و کیفیت بالاتری نسبت به صندل‌ های ایرانی است. در ادامه در رابطه با مزایای استفاده از صندل‎های برند اطلاعات کامل‌ تری در اختیارتان قرار می‌ دهیم.

صندل مارک چیست؟

منظور از صندل مارک، صندل‌ هایی هستند که توسط برند های معتبر و معروف جهان تولید می‌ شوند. از این برندها می‌ توان به نایکی، آدیداس، جانستون و مورفی و… اشاره کرد که محصولات بسیار با کیفیت و استانداردی را تولید می‌ کنند. به همین دلیل بسیاری از ایرانیان علاق‎مند به استفاده از صندل خارجی برند هستند تا سلامت قلب دومشان را تضمین کنند.

البته مسئله‌ ای که وجود دارد قیمت صندل خارجی است که معمولاً صندل‌ های برند با قیمت‌ های بسیار بالا عرضه شده و توسط تمامی اقشار جامعه قابل خریداری نیستند. اما محصولاتی که در کشورهای آسیایی از جمله چین تولید می‌شوند قیمت و به نسبت آن کیفیت پایین‌ تری دارند.

در کنار آن می‌ توانید صندل‌ های ترک را نیز امتحان کنید که دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند. در حال حاضر که به دلیل تحریم و تورم قیمت صندل‌ های خارجی افزایش پیدا کرده صندل‌ های ترک انتخاب مناسب‌ تری برای اقشار متوسط جامعه به شمار می‌ روند. در ادامه به معرفی برخی از برندهای معتبر صندل می‌ پردازیم و سپس مزایای این محصولات را بررسی می‌کنیم.

معرفی انواع صندل خارجی برند

در صورتی که قصد خرید صندل مارک را دارید، بهتر است با برندهای معتبر صندل زنانه و مردانه آشنا شوید. از این برندها می‌ توان به جانستون و مورفی، نایکی و نیوبالانس اشاره کرد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌ پردازیم.

صندل برند جانستون و مورفی

اگر قصد خرید صندل خارجی مردانه و زنانه برند را دارید، احتمالاً با برند جانسون و مورفی آشنا هستید. این برند آمریکایی در سال ۱۸۵۰ در نیوجرسی آمریکا تاسیس شد و در ابتدا به تولید کفش مردانه پرداخت. اما در طول سالها انواع کفش و صندل زنانه نیز به محصولات این برند اضافه شده و در حال حاضر شما می‌توانید انواع صندل با کیفیت زنانه و مردانه را از برند جانسون و مورفی تهیه کنید.

صندل برند نایکی

برای خرید صندل خارجی زنانه و مردانه اسپرت برند نایکی گزینه مورد اعتمادی است. این برند جهانی در سال ۱۹۶۴ و با هدف تولید کفش ورزشی تاسیس شد. امروزه برند نایکی در کنار کفش ورزشی به تولید انواع صندل راحتی و اسپرت نیز می‌پردازد که شما می‌توانید از این محصولات در استایل خود استفاده کنید.

صندل برند نیوبالانس

اگر قصد خرید صندل مارک خوش قیمت را دارید، نیوبالانس انتخاب مناسبی برای شما است. این برند آمریکایی در سال ۱۹۰۶ تاسیس شد و بعد از سالها شرکت‎های تحت نظر خود را در کشور چین و انگلستان تاسیس کرد. معمولاً انواع صندل نیوبالانس از کشور چین وارد ایران می‌شوند. اما با توجه به اینکه تولید این محصولات تحت نظر شرکت اصلی نیوبالانس در آمریکا انجام می‌ گیرد، می‌ توانید از کیفیت و کارایی آن‎ها اطمینان داشته باشید. ذکر این نکته ضروری است که اکثر صندل‌ های برند نیوبالانس اسپرت هستند.

خرید صندل خارجی

خرید صندل خارجی

مزایای خرید صندل خارجی مردانه و زنانه برند

همانطور که بارها شنیده‌ اید از پا به عنوان قلب دوم یاد می‌ شود. در واقع سلامت پاها می‎تواند سلامت کل بدن را تضمین کرده و آسیب دیدگی پا باعث مشکلاتی می‌ شود که می‌ تواند کیفیت زندگی انسان را به میزان قابل توجه ای کاهش دهد. بنابراین بهتر است بهترین انواع کفش و صندل استاندارد را خریداری کرده و سلامت پاهای خود را تضمین کنید.

معمولاً انواع صندل خارجی زنانه و مردانه به صورت کاملاً استاندارد و با استفاده از مواد اولیه درجه یک تولید می‌ شوند؛ به همین دلیل علاوه بر زیبایی و ظرافت صندل‎های خارجی می‎توانید از کیفیت و کارایی آنها نیز اطمینان داشته باشید. این محصولات دوام بسیار بالایی دارند و تا سال‎ها قابل استفاده خواهند بود. بنابراین با خرید یک صندل با کیفیت خارجی می‌توانید تا سال‎ها از خرید صندل بی نیاز شوید.

در کنار مزایای این محصولات قیمت صندل خارجی به عنوان ایراد بزرگش شناخته می‌ شود. البته مشکلات دیگری نیز برای خرید صندل‌ های خارجی وجود دارد که از آنها می‌توان به قبضه شدن بازار ایران با صندل‌های فیک و تقلبی و دسترسی سخت به صندل‌های برند اشاره کرد.

خرید صندل خارجی

خرید صندل خارجی

سوالات متداول

صندل‌های خارجی سایز استانداردی دارند؟

یکی از مشکلات افراد در حین خرید کفش و صندل سایز این محصولات است. اما خوشبختانه صندل‎های خارجی با سایز استاندارد تولید می‌ شوند. بنابراین در حین خرید اینترنتی هیچ‌ گونه مشکلی پیش نخواهد آمد.

چطور صندل‎های برند را از محصولات تقلبی تشخیص دهیم؟

اگر قصد خرید صندل‎های برند را دارید می‌ توانید وارد سایت برند مورد نظر شده و صندل دلخواهتان را جست‎وجو کنید. سپس تصاویر این صندل را با محصولی که قصد خریداری آن را دارید مقایسه کرده و در صورت مشاهده هرگونه تفاوت از خرید آن صرف نظر کنید.

همچنین بهتر است قیمت صندل دلخواهتان را در سایت رسمی برند مورد نظر بررسی کرده و در صورتی که با قیمت آن در سایت‌ های ایرانی تفاوت فاحشی داشت خرید خود را کنسل کنید.

سخن پایانی

در این مقاله بررسی کردیم صندل خارجی زنانه و مردانه برند چیست، چه ویژگی هایی دارد و استفاده از آن با چه مزایایی همراه است! همچنین به معرفی چند برند مطرح جهانی پرداختیم که به تولید انواع صندل زنانه و مردانه می‌ پردازند.

در انتها پیشنهاد می‎کنیم برای خرید صندل دلخواهتان حتماً از طریق سایت قصر صندل اقدام کنید؛ چراکه ما سعی کرده‌ایم بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار دهیم. همچنین خوشحال می‌ شویم نظراتتان را در رابطه با صندل‌ های برند با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *