مطالب آموزشی

خرید صندل پلاستیکی

خرید صندل پلاستیکی

در گذشته‌ های دور برای تولید صندل از مواد طبیعی مانند حصیر استفاده می‌ شد. اما با پیشرفت تکنولوژی، چرم مصنوعی و پلاستیک جایگزین مواد طبیعی شدند. امروزه می‌توان انواع صندل را در طرح، رنگ و جنس دلخواه خریداری کرد. اما معمولاً انواع صندل پلاستیکی محبوبیت بیشتری در میان خریداران دارند. این مسئله به مزایای صندل‌ های پلاستیکی نسبت به صندل چرمی برمی‌گردد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. اگر قصد خرید صندل‌ های پلاستیکی را دارید بهتر است در ادامه راهنمای خرید این محصولات را مطالعه کنید. به این صورت می‌توانید با اطمینان کامل صندل دلخواهتان را خریداری کرده و دچار خریدهای هیجانی نشوید.

راهنمای خرید صندل پلاستیکی

اگر سری به بازار بزنید انواع صندل پلاستیکی را در طرح‌ها و رنگ‎های مختلف مشاهده خواهید کرد. جالب است بدانید که این محصولات با استفاده از یک نوع پلاستیک خاص تولید نمی‌ شوند و ممکن است کیفیت متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته باشند. به همین دلیل پیش از خریداری صندل‌ های پلاستیکی بهتر است به موارد زیر توجه داشته باشید:

جنس صندل

مهم‎ترین مسئله‌ ای که در رابطه با انواع صندل پلاستیکی باید در نظر بگیرید جنس آن است. امروزه از گرانول‌ های PVC به دو صورت شفاف و کربناتی برای تولید صندل‎های پلاستیکی استفاده می‌شود. به این صورت می‌توان انواع صندل رنگی را با انعطاف بالا تولید کرده و به بازار عرضه کرد. صندل‌ هایی که با استفاده از PVC تولید می‎شوند دارای کیفیت بالا بوده و باعث ایجاد حساسیت و مشکلاتی از این دست نخواهند شد.

اما گاهی از مواد بازیافتی و درجه ۲ برای تولید صندل‌های پلاستیکی استفاده می‌شود. این مواد علاوه بر کاهش کیفیت صندل باعث مشکلاتی مانند حساسیت و بیماری‌های پوستی می‌شوند. همچنین صندل یا انواع دمپایی پلاستیکی که با استفاده از مواد اولیه نامرغوب تولید شده باشند بوی نامطبوعی می‎دهند که توصیه می‌کنیم از خریداری این محصولات صرف نظر کنید.

مدل صندل

بعد از بررسی جنس صندل، انتخاب مدل آن دارای اهمیت بسیار زیادی است؛ چرا که اگر مدل صندل انتخابی طبق سلیقه شما نباشد بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی دیگر از آن استفاده نخواهید کرد. بنابراین بهتر است دچار خریدهای هیجانی نشده و حتماً مدل‌ های دلخواه خود را در اینترنت جست‎جو کنید. در حین خرید حضوری نیز به هیچ عنوان عجله به خرج ندهید و تنها زمانی که از انتخاب خود مطمئن شدید برای خرید اقدام کنید.

امروزه مدل‌ های متنوعی از صندل پلاستیکی در بازار موجود است که دارای رنگ‌ های پاستلی و بسیار زیبایی هستند. این محصولات لژهایی در ابعاد و اندازه های گوناگون دارند که توصیه می‎کنیم صندل‌ هایی با لژ بین ۳ تا ۵ سانت را خریداری کنید.

سایز صندل

در کنار مواردی مانند کیفیت، جنس و قیمت صندل باید حتماً به سایز آن نیز توجه داشته باشید. خوشبختانه اکثر صندل‌ های پلاستیکی در قالب‎های استاندارد تولید شده و سایز مشخصی دارند. به همین دلیل می‎توانید به راحتی صندل سایز پای خود را پیدا کرده و مورد استفاده قرار دهید. البته صندل‎های پلاستیکی بر خلاف مدل‌ های چرمی در حین راه رفتن باعث مشکلاتی مانند ایجاد فشار در پا یا عدم تعادل شما نمی‌ شوند. بنابراین حتی اگر صندل‌ های پلاستیکی یک تا دو سایز بزرگتر از پای شما باشند نیز به راحتی می‌توانید از آنها استفاده کنید.

مزایای استفاده از صندل پلاستیکی

استفاده از انواع صندل پلاستیکی با مزایایی همراه است که در ادامه به تشریح آنها می پردازیم:

  • دوام صندل: انعطاف‌ پذیری صندل‌ های پلاستیکی باعث می‌ شود تا بتوانید تا چند سال به راحتی از آن‎ها استفاده کرده و نگران پارگی و خرابی صندل خود نباشید. همچنین اگر صندل مورد نظر با استفاده از مواد اولیه درجه یک تولید شده باشد در طولانی مدت دچار تغییر رنگ نمی‌ شود.
  • تنوع صندل‌های پلاستیکی: صندل‌ های پلاستیکی در مدل‌ های بسیار متنوع تولید می‌ شوند و شما می‎توانید این محصولات را با مدل دلخواه خریداری کرده و در منزل یا بیرون مورد استفاده قرار دهید.
  • تنوع رنگ صندل‌های پلاستیکی: در گذشته از رنگ‌ های محدودی برای تولید صندل و دمپایی پلاستیکی استفاده می‌شد. اما امروزه می‌ توانید صندل‎های پلاستیکی را در رنگ‌ های بسیار متنوع خریداری کنید. برای مثال بسیاری از برندها، صندل‌ های پلاستیکی را با رنگ‎های پاستلی تولید می‌ کنند که رنگ مورد علاقه دختران جوان است.
  • قیمت صندل: برخلاف صندل‎های دوخته شده از جنس چرم یا چرم مصنوعی، صندل‌ های پلاستیکی دارای قیمت بسیار مناسبی هستند و تمامی اقشار جامعه به راحتی می‌توانند این محصولات را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند.
  • عدم آسیب پاها: از مهم‌ ترین مزایای صندل‌های پلاستیکی می‌ توان به عدم آسیب رساندن به پاها اشاره کرد. در واقع با استفاده از صندل پلاستیکی احتمال ایجاد تاول در پا یا مشکلاتی از این دست وجود ندارد. بنابراین می‌ توانید بدون نگرانی از این محصولات استفاده کنید.

سوالات متداول

صندل‌های پلاستیکی در چه سایزی تولید می‌شوند؟

معمولاً صندل‌ های پلاستیکی زنانه در سایز ۳۶ تا ۴۲ و صندل‌ های پلاستیکی مردانه در سایز ۴۰ تا ۵۰ تولید می‌ شوند. البته این محصولات برای کودکان نیز قابل خریداری هستند و می‌ توانید طبق سایز پای اعضای خانواده به راحتی صندل‌ های پلاستیکی را تهیه کنید.

کاربردهای صندل پلاستیکی چیست؟

از صندل‎های پلاستیکی می‎توانید در خانه، استخر، هتل، بیمارستان یا حتی برای پیاده روی استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مقاله راهنمای خرید صندل‌ پلاستیکی را در اختیار شما قرار داده و به بررسی مزایای صندل پلاستیکی از جمله تنوع رنگ، تنوع طرح، دوام و قیمت صندل پرداختیم. در صورتی که به دنبال مدل‎های جدید صندل پلاستیکی هستید حتماً وارد سایت قصر صندل شده و از محصولات متنوع ما دیدن کنید.

قصر صندل به عنوان معتبرترین فروشگاه اینترنتی صندل ایران شناخته می‌ شود که این محصولات را در مدل‌ های متنوع و با جنس‌ های گوناگون عرضه می‌ کند. قصر صندل دارای نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه امن پرداخت است؛ به همین دلیل می‌توانید بدون هیچ گونه نگرانی سفارشات خود را ثبت کرده و صندل دلخواه خود را با بسته بندی مناسب تحویل بگیرید. در انتها خوشحال می‌ شویم نظرات خود را در مورد تجربه استفاده از صندل‌های پلاستیکی با ما در میان بگذارید. به نظرتان صندل‌های پلاستیکی کارایی بیشتری دارند یا صندل‌های چرمی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *