مطالب آموزشی

نکات مهم خرید صندل EVA

خرید صندل EVA

همه چیز در مورد خرید صندل EVA

امروزه صندل‌ های متنوعی با طراحی‌ های مدرن و خلاقانه روانه بازار می‌ شوند که هر کدام برای مکان و موقعیتی خاص در نظر گرفته شده است. در حقیقت کاربرد این محصولات به گونه‌ ای است که شما بتوانید با توجه به نوع فعالیت مورد نظرتان به راحتی بهترین صندل را پیدا کنید؛ البته در این بین علاوه بر ظاهر و کاربرد صندل، بهتر است به جنس زیره آن نیز دقت کنید. چرا که یکی از اصلی‌ ترین قسمت‌ های تشکیل‌ دهنده هر صندل، زیره آن محسوب می‌ شود. زیره به عنوان یک سپر و محافظ در برابر فشار وارده به پا‌ها، کمر و ستون فقرات شما عمل کرده و از بروز هرگونه آسیب به این نواحی جلوگیری می‌کند. از این رو تصمیم داریم در این متن شما را با یکی از بهترین زیره‌ های موجود در بازار یعنی زیره صندل EVA (ای وی آ) آشنا کنیم، پس تا انتهای متن همراه ما شوید.

زیره EVA (ای وی اِی) چیست؟

یکی از رایج‌ ترین و پرطرفدارترین موادی که برای ساخت زیره انواع صندل و کفش به کار می‌رود، ماده EVA است. دلیل محبوبیت ای وی اِی برای تولید صندل را می‌توان قیمت ارزان و وزن بسیار سبک آن دانست. در حال حاضر فناوری EVA پرکاربردترین روش برای تولید کفش و صندل در شرکت‌ های بزرگ مانند آدیداس و نایک است. زیره این صندل‌ها با دو روش تزریق قالبی و اکسیژن تولید می‌شود.

در حقیقت زیره صندل EVA یا همان اتیلن وینیل استات (Ethylene Vniyl Acetate) از مواد بسیار نرم، انعطاف‌پذیر و قابل ارتجاع تولید می‌شود. از همین رو در فرایند ساخت و تولید صندل، زیره ای وی اِی را با مواد دیگری همچون پلاستیک و تی پی یو (TPU) ترکیب می‌ کنند تا در برابر حرارت، مقاومت بالایی پیدا کند و به راحتی تغییر شکل نداشته باشد. این ترکیب باعث شده تا زیره صندل حتی تا دمای ۹۶ درجه سانتی‌گراد نیز مقاوم باشد.

از طرفی اگر در تولید زیره صندل EVA از پلاستیک و تی پی یو استفاده نشود، ممکن است هنگام راه رفتن بر روی سطوح لغزنده و مرطوب سُر بخورید. به طور کلی می‌ توان گفت از تکنولوژی EVA در لایه میانی صندل استفاده می‌ شود تا همانند صندل‌ های طبی از پا‌ها و کمر در برابر فشار‌های وارد شده از سمت زمین و آسیب‌ های احتمالی مراقبت کند.

ویژگی‌های مهم زیره EVA چیست؟

همانطور که اشاره کردیم، زیره‌ های EVA یکی از پرکاربردترین کفی‌ها برای تولید صندل، دمپایی و کفش در دنیا هستند. از این رو در ادامه تصمیم داریم، ویژگی‌ های مهم صندل‌ های ای وی اِی را برای شما بیان کنیم.

  • زیر ه‌های EVA در میان انواع زیره‌ ها، وزن کمی داشته و بسیار سبک هستند.
  • این نوع زیره در برابر حرارت مقاوم بوده و از انتقال حرارت زمین به کف پا‌ها به خوبی جلوگیری می‌ کند.
  • زیره‌ ای وی اِی در برابر ترک‌خوردگی و شکستگی مقاومت بسیار خوبی دارد.
  • میزان سطح ساییدگی و اصطکاک این زیره، متوسط است.
  • مواد به کار رفته در زیره‌ های ای وی اِی بسیار نرم و انعطاف‌ پذیر هستند.
  • به راحتی تا وزن ۱۰۰ کیلوگرم را تحمل کرده و در صورت استفاده در وزن‌های بالاتر، ارتفاع زیره کاهش پیدا می‌ کند.
  • معمولا برای تولید صندل‌ های تابستانی از زیره EVA استفاده می‌کنند.
خرید صندل EVA

خرید صندل EVA

چرا از صندل‌های ای وی اِی استفاده کنیم؟

اگر به دنبال خرید صندل با کیفیت و بادوام هستید، بهتر است صندل‌های با زیره EVA را انتخاب کنید، چرا که با پوشیدن این صندل‌ ها برای ساعت‌های طولانی در محل کار احساس خستگی نخواهید کرد. در ادامه دلایلی مهمی را برای شما بیان می‌کنیم تا در انتخاب مناسب‌ ترین صندل به شما کمک کند.

صندل‌های EVA بسیار نرم و سبک هستند.

اولین و مهم‌ ترین ویژگی زیره‌ های EVA را می‌ توان، نرمی و وزن سبک آنها دانست، در واقع در میان انواع صندل، این نوع محصول کمترین وزن را دارد. همچنین زیره صندل eva (ای وی آ) در کنار وزن سبک خود، بسیار نرم و قابل ارتجاع است و با پوشیدن آن در ساعات طولانی، احساس خستگی و درد در ناحیه پا و کمر خود نخواهید داشت.

صندل‌های ای وی اِی تحمل بالایی در برابر ضربه‌های شدید دارند.

این نوع زیره‌ ها در برابر شوک و ضربه‌ های شدید تحمل بالایی دارند که یک مزیت بسیار مهم محسوب می‌ شود. از این رو تمامی ضربه‌ ها و فشار‌های ناشی از زمین را دفع کرده و از پا‌ها و کمر به خوبی حمایت می‌ کند. همچنین وزن بدن را به صورت یکنواخت در پا‌ها پخش کرده و به بهبود سلامتی کمر و ستون فقرات کمک خواهد کرد.

صندل‌های eva مقاومت بالا دارند.

صندل‌ هایی که با استفاده از فناوری زیره EVA تولید می‌ شوند، مقاومت بیشتری در برابر سایش و خمش از خود نشان می‌ دهند. از همین رو در هنگام راه رفتن و در شرایط دمایی مختلف آسیب نمی‌ بینند. همچنین این نوع زیره‌ها ضد آب و ضد لغزش بوده، به همین دلیل باعث شده که بر روی سطوح مرطوب تعادلتان به هم نخورد.

سؤالات متداول

زیره صندل EVA از چه موادی تشکیل شده است؟

زیره‌ های eva (ای وی اِی) از مواد کوپولیمری به نام اتیلن وینیل استات (Ethylene vinyl acetate) تولید می‌ شوند. برای خرید صندل، به سایت قصر صندل مراجعه کنید.

ویژگی مهم زیره صندل ای وی آ (EVA) چیست؟

این صندل‌ ها انعطاف‌ پذیری عالی و شفافیت بسیار بالا دارند، از این رو یکی از محبوب‌ ترین محصولات در بازار محسوب می‌ شوند.

گفتار پایانی

همانطور که می‌ دانید، زیره نامناسب و غیراستاندارد در صندل‌ ها، باعث بروز آسیب‌ های جدی به پا‌ها، کمر و ستون فقرات می‌ شود. از طرفی زیره با کیفیت و مرغوب علاوه بر اینکه از آسیب به این نواحی جلوگیری می‌ کند، باعث دوام و ماندگاری صندل نیز می‌ شود. در متن بالا تلاش کردیم یکی از بهترین زیره‌ های بازار یعنی زیره صندل EVA را برای شما معرفی کنیم.

به طور کلی خرید صندل بادوام که ظاهر زیبا و چشمگیری داشته باشد و در عین حال سلامتی پا‌ها و کمر را در استفاده طولانی مدت تضمین کند، شاید کمی دشوار به نظر برسد؛ البته نگران نباشید، چرا که مجموعه قصر صندل، طیف وسیعی از صندل‌ های مختلف را در بخش محصولات خود قرار داده تا بدون دغدغه محصول مورد نظرتان را با بهترین قیمت و کیفیت باورنکردنی تهیه کنید. اگر سؤالی در مورد صندل EVA دارید آن را در کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *