مطالب آموزشی

۸ نکته مهم برای خرید صندل استاندارد که باید بدانید!

خرید صندل

در هنگام خرید صندل به چه نکاتی باید دقت کرد؟

در حالی که هر فصل سال کفش مناسب خودش را دارد، صندل نیز برای هوای گرم تابستان جزء اولین گزینه‌ هایی است که به ذهن می‌رسد. همانطور که برای خرید کفش باید معیار‌هایی را در نظر گرفت، در خرید صندل‌ های شیک و راحت نیز دقت لازم است. در حقیقت نوع مواد به کار رفته در ساخت صندل‌ ها، به اندازه مدل آن اهمیت دارند، چرا که به طور مستقیم با پوست و پا‌های شما در ارتباط هستند. از طرفی برای انتخاب راحت‌ترین صندل‌ها باید مدل‌های مناسب سایز و ساختار پا‌هایتان را پیدا کنید؛ اما از کجا صندل استاندارد بخریم؟ قیمت صندل چقدر است؟

در این راهنمای خرید صندل تصمیم داریم نکات مهمی را برای انتخاب این محصول با شما در میان بگذاریم تا به راحتی بتوانید بهترین صندل را برای خود پیدا کنید.

۱- اندازه صندل، متناسب با پا‌های شما باشد.

در حقیقت پیدا کردن سایز صندل مناسب برای هر فرد به طول و عرض پا‌ها، قوس آنها و فعالیت‌ هایی که در طول روز انجام می‌دهد، بستگی دارد. به همین دلیل در هنگام خرید صندل، توجه داشته باشید که با پوشیدن صندل، احساس راحتی و سبکی داشته باشید.

۲- بهترین جنس صندل را انتخاب کنید.

به طور کلی بهترین جنس برای یک صندل استاندارد، چرم مصنوعی و طبیعی خواهد بود، چرا که علاوه بر ظاهری زیبا، بسیار با دوام بوده و بوی عرق نمی‌گیرد. این نکته را مدنظر قرار دهید که قیمت صندل با چرم طبیعی گرانتر از صندل با چرم مصنوعی است؛ البته چرم‌ های مصنوعی از نظر دوام و نرم بودن، تفاوت چندانی با چرم‌های طبیعی ندارند، فقط باید آنها را در شرایط خوبی نگهداری کرده تا طول عمرشان بیشتر شود.

۳- پاشنه صندل در حد استاندارد باشد.

در زمان خرید صندل به اندازه پاشنه آن دقت کنید، چرا که پاشنه بلندتر از ۳ سانتی‌متر به کف پا‌ها فشار وارد می‌ کند. از طرفی این فشار به پنجه پا منتقل شده و باعث بیرون‌ زدن انگشتان از ناحیه جلویی صندل می‌ شود. در نهایت نیز عوارضی همچون آسیب و زخم در انگشتان پا، میخچه، تاول، انحراف و خمیدگی انگشتان و درد‌های کمر، زانو و پاشنه را به همراه دارد.

۴- صندل جلوبسته گزینه خوبی خواهد بود.

یک صندل استاندارد علاوه بر حمایت از کف پا‌ها، انگشتان و پاشنه، بهتر است از رویه پای شما نیز محافظت کند. در واقع جلوی صندل باید پوششی قرار گیرد تا از واردشدن ضربه به انگشتان پا جلوگیری کند.

خرید صندل استاندارد

خرید صندل استاندارد

۵- به بند‌های محافظ صندل دقت کنید.

صندل‌ ها با توجه به مدل و نوع مردانه، زنانه یا بچگانه بودن آنها باید تعداد بند‌های کافی داشته باشند تا علاوه بر حفظ تعادل از جلو و عقب رفتن زیاد پا‌ها جلوگیری کنند. جنس بند‌های صندل باید به گونه باشد که فشار زیادی به پا‌ها وارد نکرده و باعث بروز تاول یا زخم در پشت پا یا روی انگشتان نشوند.

برخی از افراد ترجیح می‌ دهند صندل را با جوراب بپوشند، این موضوع می‌ تواند مانع مناسبی بین پا‌ها و بند‌های صندل باشد تا از تاول و آسیب پا‌ها جلوگیری شود. همچنین عرق یا رطوبت را به خود جذب کرده و پا‌ها را خشک نگه می‌ دارد.

۶- صندل‌ها باید نرم و انعطاف‌پذیر باشند.

در ادامه این راهنمای خرید صندل به این نکته توجه داشته باشید که یک صندل استاندارد باید به‌ قدری نرم و انعطاف‌ پذیر باشد که به راحتی خم شود؛ البته زیره صندل نباید خیلی نرم باشد تا باعث بروز درد کف پا شود. در حقیقت صندل‌ ها باید بسیار راحت باشند تا در هنگام پیاده‌ روی یا انجام فعالیت‌ های روزانه برای شما مشکلی ایجاد نکنند.

۷- صندل‌ها باید زیره مناسبی داشته باشند.

به طور کلی می‌ توان گفت بهترین جنس زیره صندل، چرم است، چرا که علاوه بر نرم و انعطاف‌ پذیر بودن، از پا‌ها نیز محافظت می‌ کند. از آن جایی که صندل‌ ها را در ماه‌ های گرم سال استفاده می‌ کنند، باید جنس کفی آن به گونه باشد که از انتقال گرمای زمین به پا‌ها جلوگیری کند. همچنین زیره‌ های لاستیکی که امکان سُر خوردن در سطوح خیس را دارند، برای صندل‌ ها مناسب نخواهند بود.

۸- هنگام خرید صندل برای کودکان به سایز پا‌های آن‌ها دقت کنید.

این نکته را هرگز فراموش نکنید که باید برای کودکان خود صندل‌ های با اندازه مناسب بخرید. در حقیقت با انتخاب صندل‌ های سایز بزرگتر، باعث شده که پای کودک در صندل بلغزد و به راحتی نتواند راه برود یا بازی کند. این موضوع ممکن است منجر به آسیب به پا‌ها یا پیچ‌خوردگی شود.

برای کودکان باید صندل‌ های سبک و مقاوم انتخاب کنید تا از بد فرم شدن پا‌ها، اختلالات حرکتی و بروز عارضه صافی کف پا در آن‌ها جلوگیری شود.

خرید صندل استاندارد

خرید صندل استاندارد

سؤالات متداول

قیمت صندل چقدر است؟

صندل‌ها در مدل‌ ها و رنگ‌ های بسیار متنوعی برای زنان، مردان و کودکان تولید می‌شوند که هر کدام علاوه بر جنس و کیفیت متفاوت، قیمت‌های مختلفی دارند. برای اطلاع دقیق از قیمت صندل به بخش فروشگاه سایت قصر صندل مراجعه کنید.

چگونه صندل مناسب بخریم؟

برای خرید صندل استاندارد و با کیفیت می‌توانید به‌صورت آنلاین از طریق سایت قصر صندل ثبت سفارش کرده و در سریع‌ ترین زمان تحویل بگیرید.

و در پایان، چگونه یک صندل مناسب انتخاب کنیم؟

همان‌طور که در این راهنمای خرید صندل اشاره کردیم در سال‌ های اخیر استفاده از صندل در بین زنان، مردان و کودکان برای فصل‌ های گرم سال بیشتر رایج شده است. صندل‌ های تابستانی علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و شیک از عرق‌ کردن و بدبو شدن پا‌ها در روز‌های گرم جلوگیری می‌کنند. به این نکته نیز توجه داشته باشید که انتخاب نامناسب این صندل‌ ها، باعث آسیب به پا‌های شما می‌ شود.

از این رو برای یافتن سایز مناسب، باید ساختار صندل و سایز پا‌های خود را نیز در نظر بگیرید. در حقیقت بسته به الگوی صندل استاندارد، برخی از مدل‌ها ممکن است کوچکتر از سایز کفش معمولی یا بزرگتر از آن باشند. در نهایت برای تصمیم‌ گیری بهتر و مشاهده قیمت صندل به بخش فروشگاه سایت قصر صندل، بزرگترین و متنوع‌ ترین سایت تخصصی صندل ایران مراجعه کنید. شما چه نکته دیگری را به موارد گفته شده در متن اضافه می‌کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *