مطالب آموزشی

چه دمپایی برای حمام بخریم؟

دمپایی حمام

راهنمای خرید دمپایی مناسب حمام

در عین حال که حمام‌ ها از فضا‌های تمیز و بهداشتی خانه‌ ها محسوب می‌ شوند، ممکن است گاهی اوقات غیر بهداشتی‌ ترین مکان نیز به نظر برسند. از این رو می‌ توان گفت دمپایی حمام، بهترین راه برای محافظت از پا‌هایتان در برابر میکروب‌ها هستند؛ این محصولات مانند دمپایی استخری نیز از لغزش و زمین‌ خوردن شما بر روی سطح سرامیکی حمام جلوگیری می‌کنند. به همین دلیل دقت داشته باشید که روی سطوح مرطوب و لغزنده، چسبندگی خوبی داشته باشند. با این حال، چگونه بهترین دمپایی را برای حمام انتخاب کنیم؟ قیمت دمپایی حمام چقدر است؟ اصلا از کجا بخریم؟

اینها سؤالاتی هستند که در این متن قصد داریم به آنها پاسخ دهیم. در صورتی‌ که فکر خرید دمپایی مناسب حمام را در سر می‌ پرورانید، مطالعه ادامه مطلب را از دست ندهید تا با انواع دمپایی حمام نیز آشنا شوید.

ویژگی‌های دمپایی حمام چیست؟

بدون شک یکی از فضا‌هایی که در خانه نیاز به دمپایی مخصوص به خودش را دارد، حمام است؛ اما این محصول باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ اگر سری به بازار بزنید قطعا با انواع دمپایی حمام در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع روبرو خواهید شد. از این رو به چند ویژگی مهمی که در ادامه بیان می‌کنیم توجه کرده تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

انعطاف‌پذیری و راحتی را در اولویت قرار دهید.

حمام‌ ها محیط‌ های مرطوبی هستند و آخرین اتفاقی که می‌خواهید در زمانی که در حال دوش گرفتن هستید بیفتد، لغزش و زمین‌خوردن است. به همین دلیل بسیار مهم است که دمپایی‌ های حمام شما کشش و انعطاف‌ پذیری خوبی داشته باشند. خوشبختانه، بیشتر این محصولات با مواد غیرلغزنده یا آج برای حمایت بیشتر تولید می‌شوند.

مدلی با زهکشی مناسب انتخاب کنید.

در حقیقت بهترین دمپایی‌ها ی حمام آنهایی هستند که در زیره‌ شان زه کشی مناسبی تعبیه شده است تا آب و کف در آن جمع نشود. هر چند که می‌ توانید پای خود را آویزان کرده و بردارید تا به‌صورت دستی آب داخل دمپایی خود را خالی کنید.

قیمت مقرون به صرفه‌ای داشته باشد.

یکی دیگر از عواملی که هنگام خرید چنین محصولاتی باید به آن دقت لازم را داشته باشید، قیمت دمپایی حمام است. در واقع علاوه بر کیفیت عالی و استفاده از مواد اولیه مرغوب، باید هزینه معقولانه‌ ای نیز داشته باشد.

قیمت دمپایی حمام

قیمت دمپایی حمام

نکات مهمی که هنگام خرید دمپایی مناسب حمام باید بدانید!

به طور کلی دمپایی‌ های حمام باید با دوام، ضد لغزش و با کیفیت باشند، همچنین به راحتی تمیز شوند. از این رو هنگام انتخاب دمپایی برای حمام بهتر است به چند نکته زیر توجه کنید.

  • جنس دمپایی‌های مخصوص حمام باید از مواد مقاوم در برابر رطوبت، همچون مواد مصنوعی یا لاستیکی باشند تا به راحتی تمیز شده و خشک شوند.
  • دمپایی‌هایی با کفی بافت‌ دار برای ایجاد کشش مناسب بر روی سطوح مرطوب انتخاب کنید تا از لغزش و افتادن جلوگیری کنند.
  • در هنگام خرید دمپایی مناسب حمام، دقت داشته باشید که بادوام باشند و در برابر سایش و پارگی مقاومت کنند. چرا که چنین محصولاتی به‌ صورت مداوم در برابر آب و رطوبت قرار می‌ گیرند.
  • به دنبال دمپایی‌ هایی برای استفاده در حمام باشید که تمیز کردن آنها آسان باشد. به عنوان مثال می‌ توانید دمپایی‌ هایی را تهیه کنید که دارای مواد قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند.

چرا از دمپایی‌های پلاستیکی برای حمام استفاده می‌کنند؟

همان‌ طور که پیش‌ تر اشاره کردیم، پوشیدن و درآوردن دمپایی‌ های مخصوص حمام باید آسان باشد. از طرفی خیس شدن در حین دوش گرفتن، نباید بر روی کیفیت و کارایی آنها تأثیر بگذارد. به همین دلیل بهتر است از دمپایی‌ های پلاستیکی مناسب حمام استفاده کنید.

سایر دلایل استفاده از این محصول در حمام عبارت‌ند از:

  • به مرور زمان بو نمی‌گیرد.
  • عمر مفید طولانی دارد.
  • مدل‌ ها و رنگ‌ های متنوعی دارد.
  • زیره آن سُر نیست و از لغزش روی سطح خیس جلوگیری می‌ کند.
  • بسیار نرم و انعطاف‌ پذیر است.
  • قیمت دمپایی حمام مناسب است.
خرید دمپایی حمام

خرید دمپایی حمام

چرا دمپایی‌های مخصوص حمام باید از دمپایی‌های سرویس بهداشتی مجزا باشند؟

معمولا محیط حمام رطوبت بیشتری داشته و سطح سرامیکی آن خیس است، به همین منظور باید دمپایی حمام از سُر خوردن جلوگیری کرده و آب را به خود جذب نکند. در حقیقت این نوع دمپایی‌ ها را بهتر است از مدل‌ های سوراخ‌ دار انتخاب کنید. در مقابل، استفاده از این مدل برای سرویس بهداشتی، باعث خیس شدن پا‌ها شده که از نظر بهداشتی مناسب نخواهد بود.

در نهایت برای جلوگیری از انتشار آلودگی محیط دستشویی به سایر فضا‌های خانه، باید تمام وسایل داخل سرویس بهداشتی و حمام، به خصوص دمپایی‌ها از هم مجزا باشند.

سؤالات متداول

قیمت دمپایی حمام چقدر است؟

به طور کلی عواملی همچون جنس دمپایی، کیفیت آن و مدل دمپایی از نظر زنانه، مردانه و بچگانه بر قیمت دمپایی حمام تأثیرگذار است. برای اطلاع دقیق از قیمت این محصولات به بخش فروشگاه قصر صندل مراجعه کنید.

از کجا دمپایی حمام بخریم؟

برای خرید دمپایی مناسب حمام می‌توانید به صورت آنلاین از طریق سایت قصر صندل ثبت سفارش کرده و در سریع‌ ترین زمان محصول مورد نظرتان را تحویل بگیرید.

و در آخر، کدام دمپایی را برای حمام بخریم؟

در اینجا مروری داشتیم بر انواع دمپایی حمام و نکات مهمی که بهتر است هنگام خرید دمپایی مناسب حمام در نظر بگیرید. شما قطعا نمی‌خواهید از دمپایی معمولی به عنوان دمپایی حمام خود استفاده کنید؛ بنابراین از آنجایی که این محیط باید کاملا بهداشتی باشد، بهتر است به دنبال خرید یک دمپایی مخصوص حمام باشید که علاوه بر ظاهری زیبا، از اندازه، تناسب، راحتی و کیفیت عالی برخوردار باشد. همچنین این نکته را مدنظر قرار دهید که قبل از پوشیدن دمپایی در حمام، از تمیز و خشک بودن آن اطمینان حاصل کنید.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده قیمت دمپایی حمام به بخش فروشگاه سایت قصر صندل، بزرگترین و متنوع‌ ترین سایت تخصصی صندل ایران مراجعه کنید. در این سایت بهترین دمپایی‌ های حمام برای مردان، زنان و کودکان در انواع دسته‌ ها، طرح‌ ها و قیمت‌ ها قرار گرفته است. شما از چه نوع دمپایی برای حمام استفاده می‌کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *