مطالب آموزشی

چگونه دمپایی مناسب سرویس بهداشتی بخریم؟

خرید دمپایی سرویس بهداشتی

نکات مهم خرید دمپایی مناسب سرویس بهداشتی

یکی از محیط‌ هایی که استفاده از دمپایی در آن ضروری است، سرویس‌ های بهداشتی هستند. در حقیقت از نظر بهداشتی باید دمپایی مخصوص توالت تهیه کرده و از دیگر محیط‌ ها به‌ صورت مجزا قرار دهید. بدون شک کسی در منزل با کفش اسپرت یا دمپایی مجلسی به دستشویی نمی‌ رود؛ البته این موضوع در بیرون از خانه متفاوت بوده و افراد با کفش‌های رسمی یا اسپرت از توالت‌ های عمومی استفاده می‌ کنند. از آنجایی که دستشویی یک محیط غیر بهداشتی و آلوده محسوب شده، بهتر است به فکر خرید دمپایی مناسب سرویس بهداشتی باشید که از نظر جنس و کیفیت بسیار مرغوب بوده و قابل شستشو نیز باشد.

به همین دلیل تصمیم داریم در ادامه این متن اطلاعاتی را در مورد خرید دمپایی توالت با شما در میان بگذاریم تا بتوانید بهترین محصول را تهیه کنید.

چرا استفاده از دمپایی سرویس بهداشتی اهمیت دارد؟

بدون شک آلوده‌ترین قسمت هر خانه‌ای سرویس بهداشتی آن است. به همین دلیل ضروری است که با رعایت‌کردن مسائل بهداشتی از انتشار آلودگی این بخش در کل منزل جلوگیری کنید. در حقیقت با سبک زندگی مدرن و کوچک‌شدن خانه‌ها، همچنین کم‌شدن فاصله بین دستشویی و اتاق نشیمن این موضوع بیشتر از گذشته اهمیت پیدا می‌کند.

در قدیم که دستشویی‌ها در حیاط قرار داشتند نیز از دمپایی جداگانه برای توالت‌ها استفاده می‌شد. در نهایت با توجه به اینکه استفاده از دمپایی مانع از انتشار میکروب و آلودگی در محیط زندگی می‌شود، خرید دمپایی مناسب سرویس بهداشتی را هرگز فراموش نکنید.

انواع پرکاربرد دمپایی توالت کدام است؟

از آنجایی که سرویس بهداشتی، جزئی از فضای داخلی خانه‌ها محسوب شده، تمیزی و زیبایی آن نیز اهمیت دارد. به همین دلیل دمپایی که برای این محیط استفاده می‌شود، بهتر است علاوه بر کیفیت و کارایی، طرح و مدل زیبایی نیز داشته باشد. در ادامه برخی از پرکاربرد ترین مدل‌ های دمپایی سرویس بهداشتی را معرفی می‌کنیم.

دمپایی جلوبسته برای سرویس بهداشتی

یکی از پرطرفدارترین و متداول‌ ترین دمپایی‌ ها برای دستشویی، دمپایی جلوبسته است. در حقیقت مهم‌ ترین ویژگی این محصول، جلوگیری از خیس شدن جلوی پا‌ها خواهد بود. برای هیچ‌ کس، خیس شدن داخل دمپایی دستشویی خوشایند نیست. از این رو دمپایی جلو بسته با کیفیت، یکی از گزینه‌ های مناسب برای استفاده در سرویس بهداشتی به نظر می‌رسد.

دمپایی ضدلغزش توالت

از محصولات جدید که در سال‌ های اخیر نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته، دمپایی با کفی‌ های ضدلغزش است. از آنجایی که ممکن است روی سطح سرامیکی دستشویی آب ریخته شود، این نوع دمپایی از لیزخوردن جلوگیری کرده و انتخاب مناسبی برای استفاده در توالت است. از طرفی این مدل دمپایی‌ های سرویس بهداشتی را بسیار نرم و انعطاف‌ پذیر تولید می‌کنند تا به پا‌ها نیز آسیب وارد نکند.

دمپایی پلاستیکی ساده توالت

از ساده‌ ترین محصولات برای خرید دمپایی مناسب سرویس بهداشتی، مدل‌های پلاستیکی آن است. این نوع دمپایی‌ها یک رویه و کفی متصل به هم دارند که هیچ درز یا سوراخی روی آن تعبیه نشده است. سبک‌ های طراحی دمپایی‌های پلاستیکی، از نوع ساده و طرح‌ دار بوده و تنوع رنگ بسیار گسترده‌ای دارند.

اگر قیمت دمپایی سرویس بهداشتی برای شما مهم است، این مدل، یکی از ارزان‌ ترین محصولات برای استفاده در توالت است.

قیمت دمپایی سرویس بهداشتی

قیمت دمپایی سرویس بهداشتی

مزایای خرید دمپایی مناسب سرویس بهداشتی چیست؟

در بخش قبل با انواع پرکاربرد دمپایی برای سرویس بهداشتی آشنا شدید. شاید به این فکر هستید که دمپایی مخصوص توالت چه مزایا و ویژگی‌ هایی دارد، در ادامه برخی از خصوصیات این محصول را برای شما بیان می‌کنیم.

  • دمپایی مخصوص سرویس بهداشتی به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت به مرور زمان، بو نمی‌گیرد.
  • از مدل‌ مردانه دمپایی توالت می‌توان برای کل خانواده استفاده کرد و نیازی به خرید تعداد زیادی از این محصولات نیست.
  • طرح‌ های فانتزی و ساده و رنگ‌های بسیار متنوعی دارد، از این رو گزینه‌ های زیادی برای خرید دمپایی مناسب سرویس بهداشتی در پیش روی خود دارید.
  • کفی دمپایی توالت، سُر نیست و مانع از لغزش روی سطح خیس سرامیک می‌شود.
  • این مدل دمپایی‌ها بسیار نرم بوده و قابلیت انعطاف‌ پذیری بالایی دارند، به همین دلیل هنگام نشستن و بر خواستن با مشکلی رو به‌ رو نمی‌ شوید.
  • قیمت دمپایی سرویس بهداشتی نسبت به دمپایی‌های دیگر مقرون به صرفه است.
  • مدل‌های جلوبسته و روباز این محصول تنوع بسیار بالایی داشته و با توجه به سلیقه خود می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

در نهایت همانطور که به آن اشاره کردیم، مدل سایز بزرگ مردانه برای استفاده همه اعضای خانواده در محیط سرویس بهداشتی، انتخابی ایده‌ آل‌ تر نسبت به مدل دمپایی زنانه است. به این نکته توجه داشته باشید که بچه‌های زیر ۷ سال سایز پای بسیار کوچکتری نسبت به سایر اعضای خانواده دارند، از این رو برای کودکانتان دمپایی سایز مناسب تهیه کنید تا آسیبی به پا‌های آن‌ها وارد نشود.

دمپایی سرویس بهداشتی

دمپایی سرویس بهداشتی

سؤالات متداول

قیمت دمپایی سرویس بهداشتی چقدر است؟

قیمت دمپایی توالت با توجه به جنس، کیفیت مواد اولیه، مدل و نوع دمپایی (زنانه، مردانه و بچگانه) متفاوت است. برای اطلاع دقیق از قیمت این محصولات به بخش فروشگاه سایت قصر صندل مراجعه کنید.

از کجا دمپایی مناسب سرویس بهداشتی بخریم؟

برای خرید دمپایی مناسب سرویس بهداشتی می‌توانید به‌ صورت آنلاین از طریق سایت قصر صندل ثبت سفارش کرده و در سریع‌ترین زمان محصول موردنظرتان را تحویل بگیرید.

گفتار آخر، بهترین دمپایی برای دستشویی کدام است؟

شاید تا به حال به این فکر نکرده بودید که برای خرید دمپایی مناسب سرویس بهداشتی هم باید نکاتی را رعایت کنید تا بهترین محصول را بخرید. به همین دلیل ما در متن بالا راهنمای کاملی برای خرید دمپایی توالت برای شما بیان کردیم تا بیشتر با این موضوع آشنا شوید. ممکن است برخی از افراد تصور کنند که دمپایی حمام با دمپایی سرویس بهداشتی تفاوتی ندارد؛ اما انتخاب مدل‌ هایی که در کف آن سوراخ دارد برای استفاده در توالت به دلیل انتشار بیماری توصیه نمی‌شود، در حالی که برای سرویس حمام مناسب هستند.

از طرفی بهتر است دمپایی جلو بسته بخرید تا آب به داخل آن نفوذ نکند. همچنین مدل‌ های مردانه که سایز بزرگتری دارند برای استفاده تمامی اعضای خانواده مناسب خواهند بود. در نهایت برای مشاهده قیمت دمپایی سرویس بهداشتی به بخش فروشگاه سایت قصر صندل، بزرگترین و متنوع‌ ترین سایت تخصصی صندل ایران مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *